top of page
  • Alkım ADSIZ

Zirvede Bırakmak: Nico Rosberg


Nico Rosberg'in Yas Marina 'daki yarışından sadece birkaç gün sonra emekliye ayrılacağını açıklaması olay yarattı.

Mercedes Petronas için yarışan Formula 1 pilotu ve geçtiğimiz pazardan beri 2016 F1 şampiyonu olan 31 yaşındaki Nico Rosberg, beklenmedik kararını Viyana’daki FIA galasını takiben açıkladı.

"Ne zamandır bunu açıklamak için fırsat kolluyorum. Formula 1 kariyerimi şu anda bitirme, kararını aldım" ve akabinde "Bunu açıklaması zor daha 6 yaşımdan beri amacım ve hayalim bir gün Formula 1 şampiyonu olmaktı"

"Artık başardım ailemin, takımımın, hayranlarımın desteğiyle 25 yıl boyunca her şeyimi verdim ve bu yıl hayalimi gerçekleştirebildim."

"Bu benim için inanılmaz bir deneyimdi ,hayatım boyunca hiç unutmayacağım." Diyerek de konuşmayı noktaladı.

Rosberg 10 yıllık karıyerine 2006 sezonunda Williams ile başlamıştı. Sonrasında ise Alman pilot kendini Mercedes’te buldu. Mercedes w07 şasisine çok teşekkürler, onun sayesinde bu insan rüyalarını gerçekleştirebildi.

Ayrıca Rosberg Facebook sayfasında emekliliğine dair Almanca bir yazı yayınladı. Yazıya buradan ulaşabilirsiniz.

bottom of page